donderdag 26 maart 2015

HAVENDIJK BEGELEIDT HERFINANCIERING ATTEMA

HAVENDIJK BEGELEIDT HERFINANCIERING ATTEMA

Attema is een ambitieuze ontwikkelaar en producent van innovatieve kunststofoplossingen. Deze zijn onder te verdelen naar de marktsegmenten: Installatie, Bouw, Infra en Special Products. Het motto van Attema is
“VERNIEUWENDE IDEEËN VOOR ‘N VERANDERENDE WERELD”
Voor meer informatie zie: www.attema.com
Martijn Boer en Pieter Lit waren vanaf het begin bij het traject betrokken en adviseerden de directie van Attema m.b.t. de strategie en de condities van de herfinanciering.
Ton de Hoog, algemeen directeur van Attema: “Eind vorig jaar had ik contact met Martijn Boer over de herfinanciering van Attema. Ik besloot om HAVENDIJK te vragen ons te adviseren en ben buitengewoon tevreden over het gelopen traject. De bank heeft uiteindelijk na diverse onderhandelingsronden het eerste voorstel van HAVENDIJK bijna volledig gevolgd. Het traject werd gekenmerkt door kennis van zaken, professionaliteit en betrokkenheid van beide heren”


2 opmerkingen:

  1. Mijn naam is Michael Lee een burger van Illinois, USA. i zijn opgelicht door 7 verschillende Internet internationale geldschieter, ze beloven om me een lening te geven na het maken van me te betalen diverse vergoedingen die niets opleveren en bedroeg geen positief resultaat. ik verloor mijn harde geld verdienen en het was een totaal van 23930USD. Op een dag als ik was aan het surfen op het internet met tranen in mijn ogen kwam ik een getuigenis van de man die ook werd opgelicht en uiteindelijk werd gekoppeld aan een legit lening bedrijf genaamd MARTINEZ LEXIE lening bedrijf waar hij eindelijk zijn lening, dus heb ik besloten om Neem contact op met dezelfde lening bedrijf en toen vertelde ze mijn verhaal over hoe ik zijn opgelicht door 7 verschillende geldschieters die niets anders dan natuurlijk me meer pijn deed. Ik leg het bedrijf per e-mail en alles wat ze vertelden mij was om niet meer huilen omdat ik mijn lening in hun bedrijf zal krijgen en ook heb ik de juiste keuze van contact met hen gemaakt. Ik vulde de lening aanvraagformulier en ging met alles wat gevraagd van mij en mijn grootste verrassing mijn lening werd verstrekt aan me zonder verdere vertraging en hier ben ik vandaag blij omdat Martinez Lexie Loan Company heeft mij een reden om te leven, dus ik maakte een gelofte om mijn zelf dat ik zal blijven getuigen op het internet over hoe ik mijn lening. U moet contact opnemen met deze God gezonden LENDER via e-mail: Lexieloancompany@yahoo.com OR Text +18168926958


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Capital Lending and Mortgage Group biedt bedrijfsfinanciering, leningen die passen bij uw bedrijfsplan. Krijg snel en gemakkelijk toegang tot de financiering die u nu nodig hebt. Krijg de financiering die u nodig hebt om uw bedrijf snel te laten groeien. Meld u nu aan, snel en probleemloos verwerken, gratis assistentie bij papierwerk, veilige en beveiligde transactie. Flexibele terugbetaling. Snelle goedkeuring. Hoogtepunten: Flexibele contante e-mail bieden: capitallendinghelpdesk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen