dinsdag 2 maart 2010

Financiering bedrijf via borgstelling overheid

Financiering bedrijf via borgstelling overheid

Veel ondernemers hebben momenteel problemen met de financiering van hun bedrijf. Voor deze ondernemers en bedrijven op zoek naar financiering zijn er regelingen waarbij de overheid borg staat voor een lening. Hierdoor kunnen ondernemers gemakkelijker geld lenen of meer krediet krijgen bij een bank. Enkele belangrijke zijn: Borgstelling MKB-kredieten (BMKB), Regeling Groeifaciliteit en Garantie Ondernemingsfinanciering (GO).

BBMKB - Besluit Borgstelling MKB Kredieten
U heeft de ambitie om een eigen onderneming te starten. Of u bent al ondernemer en u wilt bijvoorbeeld uitbreiden of innoveren. In beide situaties heeft u geld nodig om uw investeringsplannen te realiseren. De gang naar de bank ligt voor de hand. Banken willen uiteraard graag een krediet verstrekken, maar tegelijk willen ze ook hun risico’s beperken. Het antwoord op de vraag of u voldoende zekerheden kunt bieden, weegt dan ook zwaar mee in hun risicoanalyse. Heeft u te weinig zekerheden (bijvoorbeeld een pand of machines), dan is de kans groot dat u niet voor een krediet in aanmerking komt. Voor veel mkb-ondernemers wringt daar de schoen.
Is dat ook bij u het geval? Wellicht kunt u dan gebruikmaken van de borgstellingsregeling door de overheid.
U leent het geld van de bank. De overheid spreekt met uw bank af dat zij voor een bepaald deel van het geleende bedrag borg staat. Dankzij deze regeling (Besluit Borgstelling MKB kredieten, kortweg BBMKB) kunnen jaarlijks duizenden starters en gevestigde ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf hun plannen realiseren. Plannen die anders op de plank blijven liggen.

Groeifaciliteit
In geval van snelle groei en bij bedrijfsovernames kan bij een MKB-onderneming behoefte ontstaan aan extra risicodragend vermogen. Meer risicodragend vermogen komt de liquiditeit ten goede en door de verbeterde solvabiliteit ontstaat ruimte tot kredietuitbreiding, ruimte die nodig is om een groeiscenario te realiseren. De Regeling Groeifaciliteit biedt met een 50% overheidsgarantie de mogelijkheid het risicodragendvermogen van MKB-ondernemingen te vergroten.

Garantie Ondernemingsfinanciering
De kredietcrisis heeft de banken bewuster gemaakt van risico's. Daardoor zijn banken terughoudender geworden bij het verstrekken van kredieten. De regeling Garantie Ondernemingsfinanciering is een antwoord van de overheid op de moeilijkheden die de ondernemingen nu ondervinden bij het aantrekken van bankleningen. Deze regeling biedt banken een garantie van vijftig procent voor nieuwe bankleningen van minimaal 1,5 miljoen euro en maximaal 50 miljoen euro. De risico's voor de banken nemen hierdoor af, waardoor ondernemingen meer kans van slagen hebben bij het aantrekken van nieuwe bankleningen.
De regeling is bestemd voor ondernemingen met substantiële activiteiten in Nederland en met voldoende rentabiliteits- en continuiteitsperspectieven. Gezien de omvang van de te verstrekken bankleningen, minimaal 1,5 miljoen euro en maximaal 50 miljoen euro, is de regeling gericht op grote en middelgrote ondernemingen.

Microkrediet
Ondernemen vraagt doorgaans om investeringen. U moet producten in voorraad nemen, een pand huren of machines aanschaffen. Startende ondernemers ondervinden echter vaak problemen bij het afsluiten van een lening. Het bedrag dat men wil lenen is doorgaans laag en het brengt vaak een groot risico met zich mee voor de banken. De overheid biedt in dit geval een oplossing in de vorm van microkrediet.

Innovatiekrediet
Het Innovatiekrediet is een risicodragend krediet voor de financiering van ontwikkelingsprojecten met veel commerciële potentie maar nog grote technische risico’s. De projecten zijn gericht op de ontwikkeling van nieuwe producten, processen of diensten. Het Innovatiekrediet vermindert het financiële risico voor de ondernemer: mislukt het project, dan hoeft het Innovatiekrediet niet te worden terugbetaald.
Zowel starters als gevestigde mkb’ers kunnen profiteren van het Innovatiekrediet. Als nieuwkomer krijgt u zo belangrijke financiële ondersteuning voor uw project. Als bestaand bedrijf wordt de drempel lager om binnen uw R&D-budget middelen vrij te maken voor een écht vernieuwend project. Een project dat wellicht meer technisch risico in zich bergt, maar dat van groot
belang is voor de toekomst van uw bedrijf.

Fonds Opkomende Markten
Het Fonds Opkomende Markten (FOM) is door de Nederlandse overheid (Ministerie van Economische Zaken) ingesteld met de bedoeling de economische ontwikkeling van opkomende markten te bevorderen door het stimuleren van investeringen van het Nederlandse bedrijfsleven. Het gaat hier om markten die een overgang doormaken naar een markteconomie of die anderszins in hun economische ontwikkeling (nog) achterliggen bij West-Europa.

Lening startende ondernemer, venture capital, Tante Agaath
Er is een regeling die het voor particulieren fiscaal aantrekkelijk maakt geld aan startende ondernemers te lenen. Als startende ondernemer hebt u er misschien geen rechtstreeks voordeel van, maar de regeling kan het u wel een stuk gemakkelijker maken om het beginkapitaal voor uw onderneming bij elkaar te krijgen. Misschien kunt u met behulp van deze regeling iemand bereid vinden een deel van zijn vermogen in uw onderneming te steken. Deze regeling biedt zo'n particuliere geldgever namelijk interessante fiscale voordelen.

18 opmerkingen:


  1. Hallo

    Al snel het is het vakantieseizoen en veel mensen moeten leningen die in financiële moeilijkheden verkeren of moeten klaar voor het einde van het jaar, maken hun gelukkige familie. Ik wil u niet de moeite te vertellen u. En ook kijken naar u in alle voorstellen voor lening op aanbieding facebook omdat meer dan 90% frauduleuze zijn. Ik was maakte me rip off van € 4100, aanvragen van een lening. Maar later mijn vriendin vertelde me over een heer MATTEO verlenen lening van privé naar particuliere een geschikt tempo. Ik was in staat om een lening van € 27000 it net dat gisteren had ik de overdracht in mijn account. Wat stond me toe om te kopen van een auto voor werk en ik was in staat om te geven een geschenk aan mijn zoontje die was viert zijn verjaardag en ik denk ook dat het feest met dit geld goed zal verlopen. Zonder dat u is deze heer liegen echt een man van geloof. Bent u nog steeds in nood ik zou u adviseren om gewoon contact met hem op per e-mail: matteo.pellegrino01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om tegemoet te komen aan uw schulden, voor de realisatie van uw
    projecten, voor de aankoop van uw huis of uw auto dromen,
    bepaalde Zwitserland, canada, België of Frans. Ik bied lening
    tussen € 5.000 en 1. 0 00. 000, €00, krediet- of financiering van een
    persoon staat het terug te betalen met belangstelling op het tarief van 3% voor alle
    iedereen die geïnteresseerd is schrijf me, geen ernstige persoon refrein. E-mail:
    serronecarmelo@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn naam is Michael Lee een burger van Illinois, USA. i zijn opgelicht door 7 verschillende Internet internationale geldschieter, ze beloven om me een lening te geven na het maken van me te betalen diverse vergoedingen die niets opleveren en bedroeg geen positief resultaat. ik verloor mijn harde geld verdienen en het was een totaal van 23930USD. Op een dag als ik was aan het surfen op het internet met tranen in mijn ogen kwam ik een getuigenis van de man die ook werd opgelicht en uiteindelijk werd gekoppeld aan een legit lening bedrijf genaamd MARTINEZ LEXIE lening bedrijf waar hij eindelijk zijn lening, dus heb ik besloten om Neem contact op met dezelfde lening bedrijf en toen vertelde ze mijn verhaal over hoe ik zijn opgelicht door 7 verschillende geldschieters die niets anders dan natuurlijk me meer pijn deed. Ik leg het bedrijf per e-mail en alles wat ze vertelden mij was om niet meer huilen omdat ik mijn lening in hun bedrijf zal krijgen en ook heb ik de juiste keuze van contact met hen gemaakt. Ik vulde de lening aanvraagformulier en ging met alles wat gevraagd van mij en mijn grootste verrassing mijn lening werd verstrekt aan me zonder verdere vertraging en hier ben ik vandaag blij omdat Martinez Lexie Loan Company heeft mij een reden om te leven, dus ik maakte een gelofte om mijn zelf dat ik zal blijven getuigen op het internet over hoe ik mijn lening. U moet contact opnemen met deze God gezonden LENDER via e-mail: Lexieloancompany@yahoo.com OR Text +18168926958

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Get the financing you need to help your business grow,Home finance, Business finance,Personal finance, Company finance, Student finance,Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
    Blog: https://capitallendinghelpdesk.blogspot.com/
    ==============================================================================================================================
    Ontvang de financiering die u nodig heeft om uw bedrijf te laten groeien, Home finance, Business finance, Personal finance, Company finance, Student finance, Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
    Blog: https://capitallendinghelpdesk.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Getuigenis over hoe ik mijn lening van 2% heb ontvangen (Frank Loans Services)

    Ik zou zonder voorbehoud aanraden om samen te werken met Frank Loan Services, als u op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online winkelen voor mijn hypotheeklening. Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon was dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing voor mij en mijn gezin te nemen. Ze bieden zowel korte als lange looptijden. uitlenen binnen 1-50 jaar leenduur, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze door mij zijn getest en vertrouwd in tegenstelling tot andere bedrijven.

    Vindt u het moeilijk om kapitaaldienst te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? heeft u geld nodig om uw persoonlijke zaak op te starten? Heb je een lage credit score en vind je het moeilijk om een ​​lening te krijgen vanwege je credit score maak je geen zorgen meer, want Frank Loans Services is hier om je te helpen je rekeningen af ​​te betalen en een goed bedrijf te starten, ze bieden leningen tegen een zeer lage betaalbare rentevoet van 2% geïnteresseerde personen moeten vriendelijk contact met hem opnemen via e-mail: k.frankloans@gmail.com Mobiel: + 1-713-389-6778.

    Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldenconsolidatieleningen, zakelijke leningen, beveiligde en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen, neem vandaag contact met hen op voor verdere vragen via e-mail : k.frankloans@gmail.com Mobiel: + 1-713-389-6778.

    Uw financiële tevredenheid is er. Doel en uw samenwerking met hen zal een goede ervaring zijn. Neem vandaag nog contact met hen op voor meer informatie als u geïnteresseerd bent in leningen via zijn e-mail: k.frankloans@gmail.com Mobiel: + 1-713 -389-6778.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me in te schrijven op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik had aangevraagd van mijn eigen bankrekening. Dit is echt geweldig nieuws, en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op + 79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 7.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste klant,
    Financiering door experts is een van de snelstgroeiende bedrijven die leningen aanbieden aan particulieren en bedrijven, met name aan particulieren die zakelijke plannen en ideeën hebben, maar die het moeilijk vinden om te beginnen vanwege een laag of gebrek aan startkapitaal.

    met een betaalbare rente van 2% / geen boetes voor vervroegde of late aflossing van 1 tot 15 jaar.

    Hieronder staan enkele van de zakelijke ideeën met een lage investering om op te starten en te genieten van de voordelen van eigen baas zijn

    Decorateur
    Biologische landbouw
    Pluimvee-industrie.
    Horeca
    Makelaar
    Gym- en fitnesssector
    Kleding- en sieradensector
    elektronica- en automobielsector
    Glasproducten verwerkende industrie
    Supermarkten en fastfoodrestaurants enz.
    neem contact met ons op via e-mail: expertfundinginfo@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedendag, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 89.000 heb gekregen van dit goede bedrijf, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: (sabinhelps@gmail.com) of whatsapp: +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Getuigenis over hoe ik mijn lening tegen 2% heb ontvangen (Frank Loans Services)

    Ik zou zonder voorbehoud aanraden om samen te werken met Frank Loan Services, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven.

    Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypotheekleningen, woningleningen.Neem vandaag nog contact met hen op voor verdere vragen via e-mail : k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo meneer / mevrouw,

    Heeft u een spoedlening nodig om te starten, of heeft u een lening nodig voor herfinanciering? Heeft u een lening nodig om schulden af te betalen? Heeft u een lening nodig om een auto of huis te kopen? Maak je dan geen zorgen meer, we bieden allerlei soorten leningen aan tegen betaalbare rentetarieven zonder kredietcontrole !!! neem vandaag nog contact met ons op via e-mail: cooksespen@gmail.com

    Dank u. Cooks Espen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Getuigenis over hoe ik mijn lening tegen 2% heb ontvangen (Frank Loans Services) E-mail: k.frankloans@gmail.com

    Ik zou zonder voorbehoud aanraden om samen te werken met Frank Loan Services, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven.

    Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypotheekleningen, woningleningen.Neem vandaag nog contact met hen op voor verdere vragen via e-mail : k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey jongens, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van Della Taylor hadden gekregen en toen besloot ik me aan te melden op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hola
    Quiero que sepa que somos hackers de renombre que han pirateado con éxito tarjetas de cajero automático en blanco que pueden retirar efectivo de cualquier cajero automático en cualquier parte del mundo. Esto fue posible gracias a un nuevo software llamado "TYUPKIN", que fue inventado por mi equipo de hackers técnicos. Después de desarrollar esta tarjeta, la estamos distribuyendo para mejorar la vida de las personas y darles un mejor nivel de vida. Estas tarjetas se cargaron con $ 600,000 USD cada una y tenemos stock limitado. Estas tarjetas serán suyas si cumple con los criterios contenidos en ellas. Para continuar con la entrega de esta tarjeta de cajero automático pirateada, comuníquese conmigo en darkerwebcoinbase@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil LAPO MICRO FINANCE hartelijk bedanken, die me een lening heeft gegeven voor de medische behandeling van mijn zieke kind. Ik ben zo blij dat ik LAPO vandaag heb ontmoet, neem contact met hen op via e-mail als je een dringende lening nodig hebt: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb je een lening nodig ? we bieden alle soorten leningen aan tegen een rente van 3%. Als u geïnteresseerd bent, neem dan vandaag nog contact met ons op via e-mail voor meer informatie. WHATSAPP +1 (812) 266-9901 of e-mail:quickloan2020@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil dit medium gebruiken om alle leningzoekers te waarschuwen heel voorzichtig te zijn omdat er overal oplichterij is. Enkele maanden geleden was ik financieel gespannen, en door mijn wanhoop werd ik opgelicht door verschillende online kredietverstrekkers. Ik had bijna de hoop verloren totdat een vriend van mij me doorverwees naar een zeer betrouwbare geldschieter, Karin Sabine genaamd, die me zonder enige stress een ongedekte lening van 15.000 euro onder 24 uur leende. Als u een lening nodig heeft, neem dan nu contact met hen op via e-mail: sabinhelps@gmail.com of WhatsApp +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen